donderdag 5 januari 2012

Gelukkig Nieuw Jaar

2011 is alweer voorbij!
 De laatste maand van het jaar is weer omgevlogen...
Ik had een aardige collectie nieuwe kralen gemaakt (dit met het oog op de feestdagen), ze zo goed mogelijk gefotografeerd; hield mijn computer er mee op!
Mopperdemopper!!
Bloggen lukt nu inmiddels weer dus ik zet er toch een gedeelte op, ook al zijn er al een aantal van verkocht.

Holle kralen:
Verkocht

verkocht




Hoedjes:




Massieve kralen met zilveren kern (passen om trollbeads ketting):










verkocht
Gelukkig Nieuw Jaar!



1 opmerking:

  1. Hoi Agnes, gelukkig zie ik je weer een keer in mijn leeslijst staan! Ik ben je nl. heel vaak kwijt en met jou nog een heel stel andere blogs die ik volg. Hoe dat kan is me een raadsel maar het is bijzonder irritant!! Je hebt weer ware kunstwerkjes gemaakt hoor. Ik vind de holle kralen erg mooi, en de tweede van boven, de gestreepte is mijn favoriet!! Knap hoor!

    BeantwoordenVerwijderen