vrijdag 27 mei 2011

Een Blog cadeau!

Je zult maar jarig zijn geweest en niet weten wat je moet vragen! Dan krijg je toch de meest vreemde cadeaus! Woon je in Leerdam, dé glasstad van Nederland, is glas je grote passie, maak je de mooiste kralen en glas in lood panelen en dan heb je nog geen weblog en website? Dat is dan de hoogste tijd! Van je familie moet je het maar hebben dus......... Een blog gestart!

Blijven draaien!
Nu alleen nog foto's van die mooie kralen maken, op je blog zetten en ik weet zeker dat mensen meteen enthousiast worden om ook kralen te maken of iets in glas en lood te doen, net als ik. Een paar jaar terug heb ik een workshop bij je gevolgd en laat ik daar nou nog een foto van hebben!


Van de kralen die ik bij jou op cursus maakte heb ik later een armband gemaakt waar ik nog steeds helemaal blij mee ben.


Ik ben benieuwd naar je verhalen en foto's dus ik meld me meteen aan als "volger".

Fijne verjaardag!

Groetjes je schoonzus Janine

Geen opmerkingen:

Een reactie posten